.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تسلیت به مردی بزرگ
سیدحمید مشتاقی نیا

مدتی است توفیق مراوده با مردی از تبار عاشورائیان مکتب خمینی را دارم . سردار کمیل کهنسال فرمانده غیور لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس بوده است . چند بار قصد کردم چند جمله ای از عظمت روحی و شخصیتی این فرمانده دلیر را به رشته تحریر در بیاورم که نشد . گنجینه دل او را باید از قیمتی ترین یادگاران دوران طلایی دفاع مقدس دانست . او فردی روشن بین و مسلط به جریان های فرهنگی و اجتماعی روز است . تا جایی که بر این عقیده ام کمیل کهنسال نه تنها برای جنگ نظامی که در عرصه مدیریت فرهنگی و اجتماعی نیز چهره ای لایق و صاحب رأی است .

امروز برای کاری با ایشان تماس گرفتم . خونسرد و با متانت پاسخم را داد . باورم نشد . گفت سرم شلوغ است ؛ مجلس داریم . فکر کردم روضه گرفته است اما . . .

امروز در قم ٬ تشییع پیکر فرزند جوان و برومند این سردار خط شکن سپاه خمینی است . فرمانده سپاه 25 کربلا همچون سردار سپاه کربلا این روزها را با داغ " علی " جوان خود پشت سر خواهد گذاشت و چه شیرین است تسلای خاطر چنین پدری با این بیت جانگداز نینوایی :

داغی که حسین از غم اکبر به جگر داشت

جز خالق اکبر ز دل او که خبر داشت

زندگی به رنگ عقیده است و شاید این گونه باشد که حیات مسافران قافله نینوا به سرخی دل پرخون امام عشق ، زینت یافته است .

کمیل کهنسال ، سرو رعنایی است که در بوستان دلدادگی و وارستگی ، قامتی استوار خواهد داشت . او سوگواره فراق فرزند دلبندش را به یاد صبوری نگاه سالار نینوا در بدرقه گام های آخرینِ اکبر اولادش و غربت هزاران جوان به خون خفته کربلای خمینی جز به رایحه وصال و سوز انتظار و نوحه جاماندگی گره نخواهد زد که خدایش چنین وعده داده است : . . . فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا .

سیدحمید مشتاقی نیا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

لیالی 30 آذر 1389
به حق تنها قسمی از عظمت روحی سردار افتخارافرین مقلد امام و رهبری را سرودهاید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.